Wednesday, March 16, 2011

Kisah Saya & Awak... Part 2

0010

Maaf lama senyap.
Busy
Dan mungkin juga, aku sengaja ingin biarkan last post lama sikit
Bagi ramai orang baca

Sebenarnya, last post aku anggap sebagai satu masterpiece aku
Sebab aku tak pernah buat begitu
Tulis konon2nya dari hati yang jujur
But still in a cute way

Kadang2 bila baca balik ayat2 yang aku tulis dalam last entry, aku pun pelik macam mana aku boleh tulis macam tuh
Maybe sama macam aku katakan:

This is my heart talking, my hands typing.
I try to block my mind from thinking too much about it.

Yeah, I wasn’t thinking too much
Aku hanya menaip
Edit sikit2
Dan hantar

Aku halang otak aku berfikir consequences nya
Dan aku tak nak lagi planning, konon2 macam2 strategi supaya surat itu berhasil

Yang aku tahu, lepas aku menulis dengan jujur, aku cari fb pagenya, dan copy ke dalam aplikasi msgnya.
Maybe, that was my mistake

So, maybe ada yang wondering apa keputusannya…

Hurm, macam mana nak cakap
Senang cakap, aku direjek!
Surat itu tak berhasil
Dan yang konon2 korang baca cute2 itu tak menjadi

Aku publishkan pun selepas sebulan aku hantar
Dan aku dapat jawapan dalam masa 2 hari
Nampak sangat tak de banyak untuk difikirkan

Sejujurnya, jauh di sudut hati aku, aku tahu dia akan menolak
Dan aku, kononnya sudah bersedia atas segala kemungkinan
How wrong I was!!

Setelah dia memberi jawapan, hatiku remuk
Hancur
Luluh

Terasa diri tak berharga
Tak dihargai
Dan hilang keupayaan

Sehari dua aku hilang keyakinan diri
Aku tak tahu nak cerita pada siapa
Hanya pendam sorang2

It really break my heart for letting a story of 9 years go

Tapi apa dayaku
Takkan nak memaksa pulak
Maybe ini yang terbaik untukku

So, sekarang melayan hati yang rawan
Dah sebulan setengah pun, tapi entah kenapa hati masih terluka
Biarlah dia sembuh sendiri

Segan sebenarnya nak cerita semua ni
Tapi sebab aku percaya, orang2 yang aku bawa ke sini adalah orang2 yang cuba memahami aku, aku cerita

Takpe, chill je!


2 comments:

khairuln said...

aku jadi first commenter lagi. nampak sgt aku follow love story ko ni kamal. chill lar adi bunga bukan sekuntum. mungkin dia bukan yang terbaik utnuk ko jadikan teman dan mungkin kalau dia terima masa ke depan nanti ko akan tau hakikatnya. rilex. banyakkan berdoa dan berusaha lagi untuk mencari yg lain. aku doakan yang terbaik untuk ko adi.

yonna said...

aih. T_________T another pain yang kau kena go through. semoga kuat. jangan putus asa mencari cinta :)