Saturday, February 19, 2011

Salam Perkenalan...

0003

Hi there
Kinda regret last entry. Macam la takde tone lain nak start kan blog kan?

Salam perkenalan.
Aku Adi Khairuddin. Panggil je Adi.

Aku tak lah baru sangat dalam dunia blog ni.
Dah dekat 5 tahun sebenarnya. Dan ini merupakan blog kedua aku.

Apa jadi dengan blog lama?
Well, what I can say is life change
People change, surrounding change.
I just feel that my last blog cannot cater my life right now
And I just need privacy, because maybe my last blog is too open.

Kinda miss the old days though.
Berblog dulu dan kini terasa bezanya

Kalau dulu, jump2 blog amat nikmat
Tinggalkan komen bukan setakan seayat dua, kadang2 macam karangan
Dan perhubungan blogger2 agak rapat, walau tak pernah bersua muka
Kadangkala, ada perkara aku lebih percaya cerita kat blogger dari kawan sekeliling.
Begitu hebatnya blog

Waktu zaman kegemilangan dulu, macam2 aktiviti dibuat
Dan ia memberi satu kenangan manis buat aku

But itu masa silam.
Ini masa kini.
Jadi mari mulakan?

Kenapa a-life-out-of-felicis???
Aku pun susah nak terangkan
Bunyinya macam negative sangat je kan tajuk blog ni.

Maybe in desperation of finding new name for my blog, dan waktu tu pulak keadaan hidup agak kucar kacir, jadi nama2 yang dipilih memang agak negatif
Dan inilah hasilnya, yang terbaik antara yang negatif. Haha

Walau bunyinya negatif, aku mengharapkan yang terbaik dari blog ini.
Biar bunyi tajuk blog macam tu, biar orang biasa dengan tone2 yang akan kuar di blog ni. =p

Well, kenapa a-life-out-of-felicis???
(melalut je keje dari tadi kan, tak sempat jawab lagi. Dun u feel that blogger mmg selalu melalut? Haha)



Kenapa a-life-out-of-felicis???
Korang baca Harry Potter tak?
Mmm, kalo tak baca pon, tonton tak movie Harry Potter?

Pernah tak dengar potion nama Felix Felicis?
Potion untuk luck?

Well, kalo dah tahu, takpe
Kalo tak tahu, google sendiri!
Semua nak suap! =p

Kadang2, dalam hidup ini, selain percaya qada’ dan qadar, aku rasakan ada masanya nasib memainkan peranan
Its kinda a same thing actually between nasib, or hakikat
Dan kadangkala, memang aku rasakan hidup aku memerlukan itu semua.

Ish, susah pulak nak menerang kenapa nama blog ni begini.
Ah, korang layan je la
Malas den nak fikir dalam2 ni

As for now, let the blogging in the new world begins…


4 comments:

teddybearhijo~ said...

*1st! yeh. sy dah tiba, makanan mana???*

hai adi!

*tulung tuko name tu, ase macam memanggil diri seniri plak. eee. kot ye pon syg anak sedara lebey, jangan ler nak penakan nama saya jugak. =p*

ni, ni, setting komen ni buat pop up windows. hahaa...

laen, no komen. jom! sy pon nak prektis balek magic power saya yang lame xdigunakan dolu tuh. hee. (^^)"

hei, nape ade jugak word2 tu. aaa~ (==)"

AK said...

teddy - asik2 makanan... aish!
nope, nama tuh ok la... maleh nak tukar...
setting ke pop up dah wat...
word verify terpaksa... nanti kene spam..!
enjoy with ALOOF ye after this

teddybearhijo~ said...

aloof? apekah? namaaa, tukau. aaa~~~

word verify saya antinya. aaa. nati nak boikot blogspot yang pasang word2 verify. hahaa...

AK said...

teddy - ALOOF, try google, apa maksudnya...
sori la word verify terpaksa...
jangan panah lak! =p