Monday, February 21, 2011

Vlog, a new way to blog???

0004

Aku memang tau, dunia makin lama, makin maju’
Dulu benda yang kita semua suka, sekarang dah out-dated

Dari zaman friendster,
Sikit2 beralih ke myspace

Kemudian, gelombang blog pulak tiba
Sana-sini orang berblog

Facebook datang, semua tinggalkan blog memasing berhabuk
Yelah, facebook boleh jumpa kawan2 lama kot…

Dan twitter lak menjengah untuk popular

Hingga ada orang, tinggalkan blog, tinggalkan facebook untuk bertwitter
Dah banyak dia tweet, kata dia twitter bagai dadah!
Tah sapa, aku tatau! Haha

Baru2 ni, I came across something that I feel kinda cool gak la

Its Vlog!

Vlog ini kiranya macam blog gak
Tapi caranya bukan tulis, tapi melalui video

Dan dari video2 inilah kreativiti terserlah
Ada yang mempunyai isi yang best
Ada yang editing yang best
After all, masing2 ada kekuatan masing2

Mungkin aku ketinggalan sikit bab ni

Wateva, I find these 2 videos are kinda cool…

Enjoy!







p/s – bila nak try vlog pulak? haha


3 comments:

yonna said...

"Dah banyak dia tweet, kata dia twitter bagai dadah!
Tah sapa, aku tatau! Haha"

amboi, u cakap kat i ka? HAHAHA siot. btw, aku suka gila si anwarhadi punya english. huii sedap gila. haha. tp dari segi isi video,aku suka si luthfi tu lagi. tp, 2-2 itu punya vlog yg comel!

Hilman Nordin said...

adi xkan buat vlog kot. ^_^

AK said...

yonna - hahahaha sampai pon isyarat asap aku... lamanya ko sedar... haha
yerp, dua2 vlog best!

man - yerp.. takkan!